Outdoorová kampaň

3. 1. 2021čtení na 6 minut

Efektivita outdoor kampaně záleží především na zpracování a umístění. Dobrá kampaň potřebuje nosnou myšlenku, jež se stane spojovacím prvkem, a integrovaný obsah následně tuto myšlenku nese a komunikuje.

dada

Výlep plakátů či prezentace v lokálním tisku je možností, jak upozornit obecně na existenci platformy ve Vašem městě, nebo konkrétně na určitý projekt či veřejnou akci, a tím dále zvýšit povědomí. Vizuální identita PinCity byla záměrně navržena tak, aby v městském prostoru upoutala nejvíce pozornosti - ať už grafickou, či jazykovou jednoduchostí.

Tvorba plakátů či banerů je ideální forma občanské participace, kdy prostřednictvím kreativní práce zapojených lidí (včetně dětí) můžeme zvýšit zájem specifických cílových skupin o dění ve městě. Samotná forma kampaně pak můžeme být hravá, vyprávět příběh nebo vyzývat občany k nějaké akci.

Více jak 50% obyvatel českých měst považuje místní zpravodaj jako hlavní zdroj informací o městě. Online prostředí, přestože na sebe poutá největší pozornost, musí být jen součástí uceleného marketingového mixu.

Při navrhování jakéhokoli grafického obsahu pro PinCity ve Vašem městě nebo organizaci je potřeba spolupracovat s marketingovými odborníky. Pokud se kampaň udělá špatně, přinese v konečném důsledku více škody než užitku.